Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Інститут економіки та бізнес-освіти

  • Українська
  • English
  • Маркетинг

    Опубліковано 4 роки назад

    Головне – не те як Ви працюєте над своїм продуктом, головне те – як Ви працюєте над свідомістю споживача

    Джек Траут

    Маркетолог – це професія майбутнього!

    Послугами маркетологів користується кожен з нас. Так, використовуючи знання з психології та закономірностей розвитку економічних процесів, ми несвідомо враховуємо їх точку зору, обираючи різноманітні товари, збираючись у подорож чи шукаючи місце роботи.

    Без сумнівів спеціальність «Маркетинг» стоїть за кермом сучасної економіки. Так, в рейтингу найбільш популярних професій у 2013 році лідирують спеціалісти з маркетингу, зокрема: маркетингові аналітики, маркетологи, спеціалісти з логістики, торгові агенти та PR-менеджери (за даними результатів дослідження Career Builder & Economic Modeling Specialists Intl. (EMSI)). Крім цього, одні з найвищих позицій в рейтингу високооплачуваних професій займають також маркетологи, PR-спеціалісти та менеджери з продажу (за результатами досліджень українського порталу новин E-NEWS).

    Фахівець-маркетолог є відповідальним на підприємстві за виконання наступних функцій:

    • комплексне дослідження ринку (аналіз поведінки покупців, мотивів придбання товарів, дослідження конкурентів та інше);
    • розробку маркетингових стратегій;
    • підготовку пропозицій щодо підвищення якості та поліпшення споживчих властивостей товарів та послуг;
    • розробку планів рекламної кампанії та стимулювання збуту.

    Обравши напрям підготовки 6.030507 «Маркетинг», додатково Ви можете отримати одну чи декілька спеціалізацій (назва відповідної спеціалізації зазначається в додатку до диплома):

    • товарознавство в митній справі;
    • маркетинг медичного та фармацевтичного обслуговування;
    • технології та дизайн в рекламному бізнесі.

    Вимоги до зарахування: на конкурсній основі за результатами незалежного тестування оцінювання якості освіти або документу про освіту державного зразка.

    Форма навчання: денна, заочна.

    Тривалість навчання: для отримання ОКР «Бакалавр» складає 4 роки після закінчення школи; 3 роки після закінчення непрофільного коледжу; 2 роки після закінчення коледжу профільних спеціальностей.

    Тривалість навчання для отримання ОКР «Магістр» складає 1 рік – для бакалаврів та спеціалістів з галузі знань «Економіка та підприємництво», «Менеджмент організацій».

    Кваліфікація, що присвоюється: бакалавр з маркетингу.