Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Інститут економіки та бізнес-освіти

  • Українська
  • English
  • Гарматюк Олена Валентинівна

    Опубліковано 2 роки назад

    Посада: викладач
    Науковий ступінь:
    Стаж роботи: 9 років
    Біографія
    У 2007 р. здобула повну вищу освіту в Приватному вищому навчальному закладі «Європейський університет», м. Київ а за спеціальністю «Економіка підприємства» (диплом магістра).

    У 2012 р. успішно закінчила другу вищу освіту в Приватному вищому навчальному закладі «Європейський університет», м. Київ за спеціальністю «Фінанси і кредит» (диплом спеціаліста).

    З травня  2016 р. навчається на перепідготовці в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини за спеціальністю «Маркетинг».

    На кафедрі маркетингу та управління бізнесом працює з 2016 року. З 2016 року на посаді викладача.

    Сфера наукових інтересів: прогнозування, маркетингові дослідження, збут, канали збуту, збутова діяльність, ринок пива.

    Читає курси: маркетинг, основи маркетингу, маркетинг в туризмі.

    Знання мов: українська, російська, німецька.

    Захоплення:спорт, подорожі, читання.

    Електронна пошта: garmatiuk85@gmail.com

    Основні наукові праці:
    1.     Гарматюк О. В. Визначення факторів які впливають на збут продукції/ О. В. Гарматюк// Вісник міжнародного слов`янського університету. –  2010.-т. 13, №3. – С.25-31.

    2.     Гарматюк О. В. Прогнозування збуту як механізм управління підприємством/ О. В. Гарматюк// Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць– Київ, 2013. – №3 (118). – С.135-139.

    3.     Гарматюк О. В. Розвиток ринку пива: основні тенденції і вітчизняні перспективи/ О. В. Гарматюк// Регіональна бізнес-економіка та управління науковий, виробничо-практичний журнал – Вінниця– 2014.– С.74-80.

    4.     Гарматюк О. В. Методологічні питання категорії збуту в дослідження науковців і практиків[колективна монографія] / О.В.Гарматюк. – Київ : НДЕІ, 2009. – 492 с.

    5.     Гарматюк О. В. Фактори успіху як ключовий аспект розвитку збуту пивоварних підприємств [колективна монографія] / О.В.Гарматюк. – Умань : ВПЦ: Візаві, 2010. – 112 с.

    6.     Гарматюк  О. В. Прогнозування збуту в сучасних умовах/ О. В. Гарматюк// Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми економіки: нові ринки та нові напрямки розвитку», (Дніпропетровськ, 6-7 лютого 2015):.-Дніпропетровськ :НО «Перспектива», 2015.- Ч.2.- С.47-49.

    7.     Гарматюк  О. В. Процес організації збуту продукції підприємств АПК/ О. В. Гарматюк// Міжнародна науково-практична конференція «Rozwoj Gospodarki Narodowej: teoria I praktyka», (Івано-Франківськ, 3-4 квітня 2015):.-Івано-Франківськ: ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2015.- Ч.2.- С.84-86.

    8.     Гарматюк  О. В. Ефективність вибору каналів збуту/ О. В. Гарматюк// Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку національних економік: від мікро- до макрорівня», (Одеса, 8 квітня 2016):.-Одеса: МГУ, 2016.- С.147-149.

    9.     Гарматюк О. В. Ринковий потенціал, як аспект ефективної збутової діяльності/О. В. Гарматюк//II Міжнародній науково-практичній конференції «Перспективи розвитку національної економіки», (Запоріжжя 13-14 травня 2016 року):.-Запоріжжя: ГО «СІЕУ», 2016.-С.42-46.

    Календар

    Жовтень 2018
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
    « Бер    
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031