Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Інститут економіки та бізнес-освіти

  • Українська
  • English
  • В НН Інституті економіки та бізнес-освіти відбувся науково-практичний семінар «Роль маркетингу в розвитку підприємницької діяльності»

    Опубліковано 5 місяців назад

    Сьогодні практично неможливо успішно здійснювати підприємницьку діяльність без застосування маркетингових принципів, інструментів та концепцій. З метою обговорення сучасних завдань маркетингової діяльності підприємств 28 лютого 2018 року за ініціативи кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом було проведено науково-практичний семінар на тему «Роль маркетингу в розвитку підприємницької діяльності».

    У роботі науково-практичного семінару взяли участь: керівник уманського філіалу Форвард СВ Андрій Черноус, незалежний професійний консультант з краси, лідер бізнес-групи «MARY KAY» Наталія Макарова, засновники компанії з виготовлення та продажу натуральної косметики для ванної кімнати «VesnA» Анастасія Шевела та Жанна Копайгородська, а також викладачі та студенти НН Інституту економіки та бізнес-освіти.

    Захід розпочався з вітального слова Ігоря Бондарука, доцента кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом, який підкреслив важливість даного заходу та акцентував увагу на практичних цілях семінару. В ході представлення учасників заходу, приємною несподіванкою для студентів стало те, що усі запрошені   – випускники інституту УДПУ імені Павла Тичини.

    Артем Автомеєнко, викладач кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом в своїй доповіді проаналізував ефективність виробничо-збутової діяльності діяльності малих підприємств.

    Андрій Черноус ознайомив присутніх з новими підходами процесу планування маркетингової діяльності підприємства на основі вивчення ринку, що значно підвищує можливості реалізації товарів і послуг та отримання високого прибутку в умовах конкуренції.

    Наталія Макарова розкрила переваги інтернет-маркетингу у забезпеченні ефективності підприємницької діяльності на прикладі маркетингу бізнес-групи «MARY KAY».

    Анастасія Шевела та Жанна Копайгородська розповіли про те, як, ще будучи студентами НН Інституту економіки та бізнес-освіти, заснували власну компанію з виготовлення та продажу натуральної косметики для ванної кімнати «VesnA». Юні підприємці розкрили значення соціального медіа маркетингу як інструменту просування продукту власного виробництва.

    По завершенні семінару учасники дійшли висновку, що маркетинг – це успішне майбутнє для тих підприємств, які прагнуть гідно конкурувати своєю продукцією як на внутрішньому, так і на світовому ринках збуту.

    Календар

    Березень 2018
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
    « Лют    
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031