Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Інститут економіки та бізнес-освіти

  • Українська
  • English
  • Відбувся науково-методичний семінар на базі ПрАТ «Уманського заводу «Мегомметр»

    Опубліковано 10 місяців назад

    26 жовтня 2017 року за ініціативи директора НН Інституту економіки та бізнес-освіти, д.е.н. Ольги Чирви та кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом на базі ПрАТ «Уманського заводу «Мегомметр»  було проведено науково-методичний семінар  «Маркетингові стратегії з якими перемагають».

    Мета науково-методичного семінару спрямована на дослідження та пошук найбільш ефективних маркетингових стратегій в конкретних ринкових умовах, визначення основних завдань, що підлягають вирішенню в процесі розробки маркетингової стратегії.

    Робота семінару розпочалася зі вступного слова завідувача кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом, доцентом Наталією Білошкурською, яка наголосила на актуальності тематики семінару та представила учасників заходу.  

    З доповіддю на тему «Радикальний підхід до формування бренду в порівнянні з конкурентами» виступив керівник відділу маркетингу ПрАТ «Уманського заводу «Мегомметр»  Іван  Омельченко.   В своїй доповіді розповів про історію створення та особливості сучасного розвитку заводу, проблеми та особливості формування і розвитку бренду, практичні пропозиції щодо позиціонування бренду на ринку товарів. Як зазначив Іван Олександрович, що підприємство більше 60 років займає провідне місце на ринку електровимірювальних приладів та виробляє понад 30 видів продукції. На сьогодні частка експорту складає більше 50 % від реалізації продукції.

    Під час виступів доцента Світлани Подзігун та викладача Олени Гарматюк було акцентовано увагу на значенні маркетингової стратегії для досягнення успіху підприємством та розкрито питання розробки стратегічного плану та програми PR заходів.

    Професорсько-викладацький склад та студенти інституту з великою зацікавленістю і захопленням ознайомились із процесом виробництва амперметрів, мікрометрів, вольтметрів, починаючи від  етапу розробки, проектування, виготовлення і до кінцевого збору.

    Розглянуті на семінарі актуальні питання викликали жваве обговорення та обмін думками серед учасників.