Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Інститут економіки та бізнес-освіти

  • Українська
  • English
  • Роль бізнес-тренінгу в прийнятті управлінських рішень

    Опубліковано 3 роки назад

    Талант виграє ігри, а команда – чемпіонати

    Майкл Джордан

    Тиждень маркетолога в Навчально-науковому інституті економіки та бізнес-освіти розпочався науково-практичним семінаром «Роль бізнес-тренінгу в прийнятті управлінських рішень», який відбувся 19 жовтня. Бізнес-тренером для магістрантів спеціальності «Бізнес-адміністрування» і бакалаврів напрямів підготовки «Маркетинг», «Управління персоналом та економіка праці» стала доцент кафедри маркетингу та управління бізнесом Н.В. Білошкурська.ФОТО1Загалом, цілями бізнес-тренінгів, що проводяться для навчання командній роботі, є:

    • психологічне й емоційне згуртування людей, які працюють в одній групі;
    • розвиток в учасників навиків командної роботи;
    • навчання менеджерів різних рівнів управління формуванню команд;
    • вирішення якої-небудь виробничої задачі.

    Наталія Володимирівна провела тренінг, під час якого студенти потренували навики командної роботи та зрозуміли важливість вміння чути один одного. У ході тренування виокремилися лідери сформованих груп, управлінські якості яких оцінили інші учасники.ФОТО2

    Проведений захід викликав позитивну реакцію студентів, які показали високий інтелектуальний потенціал та командну організованість.