Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Інститут економіки та бізнес-освіти

  • Українська
  • English
  • Економічний брейн-ринг

    Опубліковано 4 роки назад

    Багатьом відомий вислів Дістервега про те, що освіта – це вміння зустрічати життєві ситуації. 15 грудня кандидатом економічних наук, доцентом Кірданом Олександром Петровичем проведено економічний брейн-ринг серед студентів 1-го курсу.
    Підготовка та проведення виховного заходу свідчать про вміння студентів-першокурсників інтегрувати багатоаспектні економічні знання, розв’язувати актуальні проблеми майбутньої професійної діяльності.IMG_20141205_112545

    Економічний брейн-ринг проходив у декілька етапів. Студенти сформували 3 команди по 5 учасників («економчики», «economics», «аватар»).
    В першому турі команди відповідали на теоретичні запитання; питання ставили командам по черзі; за кожне питання команди могли отримати по 1 балу. За результатом першого туру перемогла команда «economics», яка набрала 7 балів, команда «економчики» набрала 5 балів та команда «аватар» – 1 бал.
    Другий тур полягав у тому, щоб студенти доповнювали вислів, який пов’язаний з економікою. За цей тур команда могла отримати 1 бал за кожну правильну відповідь. За результатами саме цього туру «economics» отримала 4 бали, «економчики» – 3, «аватари» – 1.

    IMG_20141205_112723
    В 3 турі командам довелося попрацювати з табличкою, яка складалась з двох частин, з одного боку була надрукована назва терміну, з іншого боку -позначення, завдання заключалось в правильному з’єднані їх. Команда, яка перша виконала завдання набрала 3 бала («економчики»), друга команда – 2 бали («economics») , третя – 1 бал («аватар»).
    За підсумками 3-х турів, команда «аватар» покинула гру, яка набрала лише 3 бали.
    Четвертий тур. В ньому команди задавали по 2 питання один одному. Питання команди підготували заздалегідь. За кожну правильну відповідь команди отримували по 2 бали. За підсумками цього туру обидві команди отримали по 2 бали.

    IMG_20141205_112616
    В п’ятому турі команди розв’язували задачу. Першими правильно розв’язала команда «economics», яка отримала 5 балів, а команда «економчики» отримала 4 бали.
    У грі перемогла команда «economics» з результатом 20 балів. По завершенню гри студенти підвели підсумки і прийняли рішення проводити такі заходи частіше.