Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Інститут економіки та бізнес-освіти

  • Українська
  • English
  • Важко в навчанні – легко у економічному змаганні

    Опубліковано 4 роки назад

    Однією із форм удосконалення економічних теоретичних і практичних знань та навичок студентів є проведення ділових та розважальних ігор. Так, під час проведення тижня спеціальностей «Економіка підприємства», «Фінанси і кредит», «Облік і аудит» для студентів другого курсу було проведено ділову гру «Залізний підприємець», а для студентів першого курсу – розважальну гру «Фінансисти, обліковці, економісти – супер-спеціалісти».

    фото1

    Студенти другокурсники мали можливість поглибити свої знання про основні економічні поняття, розвинути уважність, швидкість мислення та інтелектуальні здібності під час ділової гри «Залізний підприємець». Для проведення гри студентів було розділено на три команди. Гра складалась із п’яти раундів, у ході яких представники кожної команди мали змогу продемонструвати якості «ділової людини», творчий підхід до вирішення справи та комунікабельність.

    фото2

    Під час гри у студентів зріс інтерес до вивчення економічних дисциплін, учасники активно відстоювали власну думку і професійні інтереси та переваги, а також оцінили індивідуальну відповідальність за роботу в команді.

    фото3

    По завершенню гри учасники отримали сертифікати, які дають їм право на отримання бонусних балів з таких дисциплін як «Культура мовлення», «Макроекономіка»,  «Історія економічної думки» та «Економічна етика».

    фото 4

    Першокурсники в свою чергу мали змогу відчути себе справжніми науковцями під час розважальної гри «Фінансисти, обліковці, економісти – супер-спеціалісти».

    фото 5

    Юлія Зверевич, студентка другого курсу виявила ініціативність при підготовці усіх етапів проведення гри. Студенти першокурсники залюбки відгадували економічні ребуси, складали грошові пазли та доміно і грали в Економічну показуху.

    фото 6

    Використання таких методів навчання дає змогу наблизити студентів до реальних економічних ситуацій, отримати не лише пізнавальний ефект, а й емоційне задоволення від участі у грі.