Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Інститут економіки та бізнес-освіти

  • Українська
  • English
  • Реклама – це душа торгівлі

    Опубліковано 4 роки назад

    В рамках святкування «Тижня Маркетингу» на економічному факультеті проводився конкурс плакатів на тему: «Вплив реклами на моє життя». Участь у заході взяли найбільш творчі та ініціативні студенти, які представили своє бачення змісту та інструментів реклами.

    Слід зазначити, що термін «реклама» почав використовуватись ще з давніх-давен. Дослівно «reclamare» з латині перекладається як кричати або кликати. Так, давньоримський мислитель Л. Сенека у листах другу скаржився на те, що навколо його помешкання, торговці щодня здіймають нестерпний галас, безперервно викрикуючи гасла про свій товар. Як бачимо, на той час інструменти реклами були дуже примітивними.

    В рамках зазначеного вище конкурсу студенти продемонстрували арсенал інструментів сучасних маркетологів та рекламщиків. Журі відзначило креативність та інформативність студентських робіт. Всі плакати були гідні перемоги, однак перше місце отримав найкращий.

    Так, за результатами голосування 23 жовтня перше місце віддали плакату 24 групи спеціальності «Управління персоналом та економіка праці». Даний плакат відрізнявся найкращим висвітленням суті та змісту поняття «реклама».

    Нагадаємо, що нагородження переможців «Тижня Маркетингу» відбудеться 27 жовтня.

    фото1

    фото2

    фото3

    фото4