Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Інститут економіки та бізнес-освіти

  • Українська
  • English
  • Маркетолог – незамінний фахівець

    Опубліковано 4 роки назад

        C 

    Однією з сучасних ланок економіки, дуже швидко зростаючою, є маркетинг – економічна діяльність, спрямована на стимулювання ринкового попиту та досягнення цілей фірми в конкурентному середовищі через максимальне задоволення потреб споживачів.

    Маркетолог – це спеціаліст з вивчення ринку, потреб і переваг споживачів (товару, іміджу, діяльності компанії в цілому тощо). Він оцінює, яка продукція матиме попит і чому, пропонує шляхи просування нового товару або можливості збільшення продажу існуючого, збирає і аналізує статистичну інформацію, оцінює дії конкурентів, проводить моніторинг галузі, організовує роботу дослідницької команди, яка з’ясовує погляди потенційних покупців, обробляє отриману інформацію, робить прогноз і складає рекомендації.

    A

    Професія маркетолога вимагає комунікабельності, ініціативності, вміння творчо вирішувати непрості завдання.

     Спеціалізації:

    • товарознавство в митній справі;
    • маркетинг медичного обслуговування;
    • товарознавство та комерційна діяльність.

     Місце роботи випускників:

    • Державна митна служба України;
    • оптові комерційно-посередницькі медичні фірми;
    • рекламні агентства;
    • комерційні служби підприємств.

    2

    4

    6

    Посади, на яких працюють фахівці:

    • маркетолог
    • маркетолог-аналітик
    • бренд-менеджер
    • менеджер зі збуту
    • менеджер з реклами
    • PR-менеджер
    • директор з маркетингу
    • працівник рекламного агентства
    • спеціаліст відділу маркетингу підприємства
    • спеціаліст з маркетингових досліджень
    • спеціаліст з логістики і товарно-цінової політики
    • спеціаліст з аналізу та планування маркетингової діяльності
    • менеджер у сфері операцій з нерухомістю
    • менеджера-консультант з питань комерційної діяльності та управління
    • менеджер з дослідження ринку та вивчення суспільної думки
    • фахівець зі зв’язків з громадськістю
    • арт-директор

      1

    3

    5