Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

• Українська
  • English
  • Освоєння космосу – прогрес людства

Опубліковано 5 років назад

Поринути у безмежний космічний простір, сповнений незвіданих чудес та привити цікавість студентів до пізнання всесвіту, із його незлічимою множиною планет і зір, спробували викладачі кафедри економіки підприємства, фінансів, обліку і аудиту. Демонструючи презентації Федорчук І.В. і Літовкіна Т.В., познайомили студентів з історією космонавтики.

Студенти ознайомились з біографією Юрія Олексійовича Гагаріна, який на космічному кораблі «Восток» уперше в світі здійснив орбітальний політ навколо Землі, відкривши епоху пілотованих космічних польотів. Викладачі розповіли багато цікавих фактів про еру польотів у космічному кораблі, що відкрила для людства нові можливості у подоланні відстані та швидкості руху.

Фото 1

Фото 2

Всі присутні відправились в захоплюючу подорож, переглянувши фільм «BBC: Планети». Студенти дізнались, що планети дуже різноманітні за своїми розмірами, зовнішнім виглядом та складом. Різниця пояснюється як умовами формування, так і еволюційними змінами, що відбулися за мільярди років їхнього життя.

Фото 3

Фото 4

Наостанок викладачі наголосили, що освоюючи космос, треба не забувати про Землю. Так, після свого польоту в космос Юрій Гагарін писав:

«Облетівши Землю в кораблі-супутнику, я побачив, яка прекрасна наша планета. Люди, будемо зберігати і примножувати цю красу, а не руйнувати її

Давайте ж разом виконувати заповіт цієї чудової людини!