Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Інститут економіки та бізнес-освіти

  • Українська
  • English
  • Практика студентів у Шевченківському національному заповіднику

    Опубліковано 5 років назад

    Сьогодні одним із головних завдань факультету є формування й підготовка конкурентоздатних фахівців, які мають підприємницькі навички, здатні працювати творчо та ініціативно у всіх серах національного господарства.
    Особливого значення набула підготовка фахівців туристичної сфери. Поєднання теорії та практики – основна умова навчання туризму та гостинності. У багатьох школах закордоном на практику відводиться стільки ж часу, скільки на теоретичну частину навчання. Економічний факультет усілякими зусиллями втілює у навчальний процес найкращі традиції та досвід підготовки сучасних фахівців туристичної галузі, які знають туристичний потенціал і туристичні ресурси своєї держави, свого рідного краю.

    6
    Так, з 03.03 по 16.03.2014 року студентки 4 курсу напряму підготовки «Туризм» Візняк Тетяна, Годованюк Інна, Новакова Наталія та Гелеверя Надія проходили практику у Шевченківському національному заповіднику (м. Канів Черкаської області). Під час проходження практики студенти вивчали туристичні ресурси в регіональному аспекті, дістали розвиток творчого мислення та індивідуальних здібностей у вирішенні практичних завдань, розвиток ініціативи, здатності застосовувати теоретичні знання у практичній роботі, розширили теоретичний кругозір.

    7

    5

    4
    У ході практики студенти оволоділи методикою проведення туристичних досліджень, опрацювали рекомендовані літературні джерела, набули навичок опису та характеристики туристичних ресурсів визначеної місцевості, роботи з колективом, технічними, інформаційними системами, технологічною документацією.
    1

    2

    3
    Усьому цьому сприяло, ще й те, що дані студенти стали учасниками організаційних заходів зі святкування 200-ї річниці великого українського генія та Кобзаря Т.Г. Шевченка. Очевидно, що такий досвід та набутті навички стали для студенток неабияким засобом удосконалення їх професійної майстерності.