Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Інститут економіки та бізнес-освіти

  • Українська
  • English
  • Бізнес-тренінг “Партизанський маркетинг”

    Опубліковано 4 роки назад

    DSCN9945

    Студенти 3 курсу економічного факультету переглянули відеолекцію Олександра Левітаса експерта з партизанського маркетингу, присвячену тому, як продавати послуги – включаючи дорогі і складні – за допомогою маловитратних інструментів партизанського маркетингу.

     «Партизанськими» прийнято називати ті маркетингові заходи, які виходять за рамки загальноприйнятих способів та засобів рекламних комунікацій і просування товару.

    Термін «партизанський маркетинг» був введений американським маркетологом Джей Левінсоном.

    DSCN9952

    Головна відмінність партизанського маркетингу від звичайного полягає у використанні можливостей креативного мислення вкупі з деякими дуже простими методами просування товару або послугами, замість того, щоб витрачати багато грошей на рекламу.

    Партизанський маркетинг – означає нестандартність, нетрадиційність   і підвищену гнучкість, високі результати при обмежених можливостях.

    DSCN9955

    Партизанський маркетинг спочатку позиціонувався як інструмент для малого та середнього бізнесу, вимушеного «партизанити» через нестачу коштів. Сьогодні, в умовах високої конкуренції, методи партизанського маркетингу використовують і великі компанії – наприклад, IBM, Microsoft, Volvo, Mercedes, Procter & Gamble, Nissan.

    Проглянувши відеолекцію, студенти оволоділи основами цієї нехитрої науки. В перспективі вони зможуть власноруч приймати подібні рішення для свого бізнесу.